عضویت / ورود

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterبازدید امروز :6
mod_vvisit_counterبازدید دیروز :23
mod_vvisit_counterبازدید این هفته :6
mod_vvisit_counterبازدید هفته ی گذشته :241
mod_vvisit_counterبازدید این ماه :646
mod_vvisit_counterبازدید ماه گذشته :992
mod_vvisit_counterکل بازدید :215971
هم اکنون 2نفر آنلاین می باشند
امروز، یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

catalog-logo

 

پیام مدیرعامل

 

        گروه صنعتی آدا در آرمان خود علاوه بر ارتقاء سطح کیفیت و کمیت تولید ، منشاء تاثیر گذاری بر اقتصاد کشور را حرکت در راستای افزایش تولید ملی ، اشتغال ، دانش ، صادرات را از اصلی ترین اهداف فعالیتش می داند.
        مهمترین عامل، در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است، این هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند. هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده است تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف همانند پرتاب تیر در تاریکی است یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف می باشد. آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان ناکجا آباد خواهد بود. امروزه اهداف بشری، در جوامع، سازمانها، گروهها تجلی پیدا کرده و هریک از این مجموعه های انسانی سعی دارند با هماهنگی و همکاری درونی، در سایه تداوم زندگی و حیات بشری، بعدی از ابعاد انسان را تحقق بخشند.
        گروه صنعتی آدا بیش از ربع قرن تجربه موفقیت آمیز خود را در گرو موفقیت همکاران و مشتریان خود می داند ، و پر واضح است همچون همیشه تمام تلاش خود را به صورت کاملاً عملیاتی در راستای موفقیت و رضایت مشتریانش به کار خواهد بست.